måndag 23 mars 2009

Jag är frisk från midjan och uppåt!

Har idag varit på Kungälvs Sjukhus och genomfört en gastroskopi. Har läst och hört att det är en otrevlig undersökning, men den gick bra , över förväntad. Jag kunde till och med gå på spanska kursen ikväll. Dessutom berättade doktorn att det såg himla bra ut från munnen och ned till tolvfingertarmen. Jag har en magmun som ger mig kramp ibland och det hade även min doktor som också hade konstataterat att det gjorde jävligt ont när det sätter igång. Likt en hjärtinfarkt. Finns tyvägg ingen bra medicin för detta men han gav mig en del tips. Ikväll firade vi med ett par deciliter whisky, min man och jag alltså.
Kram på alla!!!

2 kommentarer:

  1. Läckert med en fräsch tolvfingertarm...antar att jakten på "the bad guy" går vidare...vad kommer efter tolvfingertarmen...fast egentligen är det inget vidare bra för en hypokondriker att veta kanske? Snö ute igen...det är inte så man jublar precis... Det var inte tanken att syrran skule gå ut med hunden...det var dottern som fick för sig att lämpa över den sista biten av ansvaret innan vi kom hem...
    Ja, ja så kan det vara...
    Kramar,
    Ing-Britt

    SvaraRadera
  2. När jag var hos dig glömde jag fråga när ni kommer hem...du får gärna ringa mig när ni är tillbaka så att jag vet!

    SvaraRadera